هیتر تابشی

Wiki Article

محبوبیت متوسط امتیاز جدیدترین قیمت: کم به زیاد قیمت: زیاد به کم

همچنین، هیترهای تابشی مناسب برای گرم کردن فضاهای کوچک و محدود هستند و برای فضاهای بزرگتر و مساحت‌های گسترده‌تر ممکن است ناکارآمد باشند.

برخی مدل‌ها ممکن است از نظر هزینه‌ها مناسب‌تر باشند. این اطلاعات به افراد کمک می‌کند تا هیتر تابشی مناسبی را با توجه به نیازها و شرایط محیطی خود انتخاب نمایند.

هیترهای تابشی صنعتی با توجه به نیاز و محیط کاری، در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و اکثر این هیتر های تابشی صنعتی با سیستم کنترل دما و ترموستات مجهز شده‌اند که به کنترل دقیق دمای فضا کمک می‌کنند.

۴. هیتر گرمایش تابشی برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب است؟

بیشتر هیترهای تابشی برقی موجود در بازار، مصرف خانگی داشته و در فضاهای بسته و یا فضاهای باز با ابعاد کوچک استفاده می‌شود. در ایران به اینگونه دستگاهها گرماتاب برقی صنعتی گفته میشود. حال اگر فضای بازی با ابعاد بزرگتر وجود داشته باشد و یا سوله صنعتی نیاز به تامین گرمایش داشته باشد که در آنها امکان لوله کشی گاز وجود ندارد میبایست از گرماتاب برقی صنعتی استفاده نمود. بسیاری از رستوران‌ها از این دستگاه در فضای باز استفاده نموده و به آن گرماتاب رستورانی برقی نیز گفته میشود.

هیترهای تابشی الکتریکی: این سیستم‌ها نیز با استفاده از برق، اقدام به تولید حرارت کرده و با تابش حرارت، فضا را به صورت کامل گرم می‌کنند.

هیتر تابشی یک سیستم گرمایی است که با استفاده از مصرف سوخت گاز و برق، فضا را به صورت کامل گرم می‌کند.

در نتیجه شعله و حرارت ایجاد شده در لوله‌هایی که از جنس فولاد می‌باشند، پخش شده و بعد از آن حرارت داخل لوله‌ها توسط رفلکتور در فضا منتشر می‌شود.

به عنوان مثال، هیترهای تابشی برای گرمایش کامل انواع سوله و کارخانه و انبار تولید بسیار مفید هستند و در فصل‌های سرد سال گرمای لازم برای کارکنان و دستگاه‌های تولیدی را ایجاد می‌کنند.

هیتر تابشی لوله‌ای بسیار کارآمد هستند زیرا می‌تواند مناطق مستقیمی را که می‌خواهید گرم کنید هدف قرار دهید. همچنین برای افرادی که آلرژی دارند بسیار خوب می‌باشد.

هیترهای تابشی صنعتی، نوعی از هیتر های تابشی هستند که برای گرم کردن فضاهای بزرگ و صنعتی استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها با توجه به ساختار و کاربردی که دارند، تمامی نیازهای محیط‌های بزرگ جهت گرم کردن محیط را برآورده می‌کنند.

آنچه این مجموعه ارائه و عرضه می‌کند، کلیه فاکتورهای ذکر خرید گرماتاب شده را دارا است و شما با خیالی آسوده از ایمنی، کیفیت و قیمت گرماتاب ، گرماتاب یا هیتر تابشی متناسب با محیط را از نیکان پارسه گلزار سفارش دهید. با شرکت گرماتاب نیکان پارسه آشنا شوید

مصرف این نوع هیترهای تابشی، برق بوده و از اینرو نیاز به نصب دودکش ندارند. یک از مهمترین مزایای این دستگاه عدم ایجاد آلودگی به جهت تولید احتراق و محصولات حاصل از آن میباشد.

Report this wiki page